Информациони систем еЗУП је софистициран информатички алат који омогућава прибављање података по службеној дужности што представља велики искорак у аутоматизовању административних поступака и увођењу модерне електронске управе у Србији.
Информациони систем еЗУП је софистициран информатички алат који омогућава прибављање података по службеној дужности што представља велики искорак у аутоматизовању административних поступака и увођењу модерне електронске управе у Србији.
Носиоци највећих база података - Министарство државне управе и локалне самоуправе, Министарство унутрашњих послова, Републички фонд за пензијско и инвалидско осигурање, Централни регистар обавезног социјалног осигурања, Национална служба за запошљавање, Министарство правде, Пореска управа Републике Србије и Републички геодетски завод, омогућили су приступ ка укупно 18 својих база података преко Сервисне магистрале органа. Информациони систем еЗУП данас користи 320 различитих институција јавне управе и до данас преко њега је упућено 360.424 захтева. Увођењем еЗУП-а у првој години, грађанима је уштеђено 500.000 сати чекања на шалтерима, док је држава уштедела око 20 милиона динара на штампању и издавању папира. Само у првих пет месеци ове године направљено је 30 одсто мање папирних извода из матичних књига рођених него у истом периоду прошле године. Ако се узме у обзир да је 2017. у односу на 2016. годину произведено 24 одсто мање папирних извода, пратећи овај тренд, сматрамо да ће папирни изводи захваљујући еЗУП-у врло брзо отићи у историју.