Са четвртом индустријском ‒ дигиталном ‒ револуцијом имамо шансу да напредујемо и прикључимо се развијеним земљама. Ова технолошка револуција фундаментално мења наше животе, она је неминовна и незаустављива. Само победничка друштва иду у сусрет променама, не зазиру од њих. Процес дигитализације побољшава стандард и квалитет живота грађана Србије. Повећава се ефикасност, смањују се трошкови и креира се нова вредност у скоро свим областима живота и рада. Процес дигитализације је најважнији катализатор иновација, конкурентности и раста.
Канцеларија за информационе технологије и електронску управу, у чијој је надлежности обављање стручних послова који се односе на пројектовање, усклађивање, развој и функционисање система електронске управе, регистровани је издавалац временског жига сагласно Закону о електронском документу, електронској идентификацији и услугама од поверења у електронском пословању („Службени гласник РС“, бр. 94/17 и 52/21). Канцеларија је регистровани пружалац услуге у складу са ЕУ уредбом која се односи на електронску идентификацију у услуге од поверења за електронске трансакције на унутрашњем тржишту (видети члан 3. тачка 20), као тело које издаје токене временског жига.
Канцеларија је изградила инфраструктуру за издавање квалификованих електронских временских жигова за потребе државних органа, органа локалне самоуправе и јавних служби Републике Србије. Услуге намењене трећој страни, везане за проверу издатих квалификованих електронских временских жигова и приступ јавним информацијама о раду издаваоца електронских временских жигова, слободно су доступне свим заинтересованима у складу са правима и обавезама наведеним у овом документу.
RS-GOV TSA издаје временске жигове који, према Политици и Практичним правилима пружања услуге, садрже јасно изражен датум и време формирања временског жига, као и идентификацију издаваоца временског жига.
Да би одређени државни орган, орган локалне самоуправе или јавне службе користио услугу RS-GOV TSA, потребно је да поднесе захтев на Порталу еУправа. Такође, захтев је потребно послати поштом (потписан и оверен од стране одговорног лица) на следећу адресу: Влада Републике Србије, Канцеларија за информационе технологије и електронску управу, Немањина 11, 11000 Београд.