Путем еПисарнице можете подносити захтеве, допуне и други документарни материјал и пратити статус Вашег предмета.
Захтев можете поднети преко свог мобилног уређаја или рачунара, пратити ток решавања предмета, а решење или други тражени документ ће стићи у електронском облику, у Ваше еСандуче на Порталу еУправа.
Након пријаве на Порталу еУправа, уз коришћење мобилне апликације ConsentID или квалификованог електронског сертификата одаберите услугу еПисарница и претрагом по кључној речи препознајте шта Вам је потребно. Избором жељене услуге, започните поступак.
Портал ће надлежној институцији проследити Ваш „захтев“ чак и ако нисте приложили било који документ. Можете додати документацију или сачекати да Вас службеник обавести да ли је потребно допунити захтев и послати још неки документ са подацима неопходним за одлучивање.
Ваш предмет добија јединствени број и биће прослеђен на поступање чак и ако сте га упутили на погрешну адресу. Уместо да чекате данима да захтев стигне до надлежног службеника, сада, Ваш захтев „путује“ свега неколико секунди.
Преко еПисарнице на добијено решење можете поднети жалбу. Захваљујући јединственом броју не отвара се нови предмет и не крећете све испочетка, по потреби, другостепени орган ће кроз систем добити сву документацију из предмета и одлучити по Вашој жалби.